W dniu 29.02.2024r w Starostwie Powiatowym w Gostyninie, podpisano umowę na realizację zadania pn. „Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gostyninie”. Umowa została zawarta pomiędzy Powiatem Gostynińskim reprezentowanym przez Starostę Gostynińskiego Arkadiusza Boruszewskiego, Wicestarostę Gostynińskiego Marię Wróblewską przy kontrasygnacie Skarbnika Powiatu Gostynińskiego Elżbiety Kijek a firmą SunEco, reprezentowaną przez Janusza Wachowskiego.

        Realizacja tego zadania będzie możliwa dzięki umowie dotacji Nr 4337/23/OA/D zawartej przez Powiat Gostyniński z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w ramach Programu „Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznych dla Komend Powiatowych i Miejskich Państwowej Straży Pożarnej” przy dofinansowaniu w wysokości do 45.000,00 zł, przy czym kwota dotacji nie mogła przekroczyć 50℅ kosztu kwalifikowanego brutto zadania.

          Wykonawca SunEco z Poznania wyłoniony w drodze postępowania przetargowego, zaoferował najniższą kwotę brutto 43 502,95 zł i będzie realizował montaż instalacji fotowoltaicznej dla Powiatowej Komendy Straży Pożarnej w Gostyninie. Połowa z tej kwoty zostanie przekazana w formie dotacji na zadanie przez Powiat Gostyniński. Komendant Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gostyninie st. bryg. Andrzej Ledzion, złożył na ręce Starosty Arkadiusza Boruszewskiego oraz Wicestarosty Marii Wróblewskiej serdeczne podziękowania za złożenie wniosku oraz dofinansowanie inwestycji, która pozwoli znacząco ograniczyć koszty energii elektrycznej w Komendzie i przesunąć środki finansowe na inne zadania.

Z informacji uzyskanych od wykonawcy, panele fotowoltaiczne po montażu na dachu Komendy PSP w Gostyninie, mogą zacząć działać i produkować darmowy prąd już w marcu 2024r

4

 

2

 

4 2

 4panele